Reklama2010-08-25
0

„Energia ze zbóż i owoców” w kampanii Lubella ActiVita

Pod hasłem „Energia ze zbóż i owoców” trwa kampania promocyjna płatków Lubella ActiVita. Akcję wspierają działania reklamowe przygotowane przez agencje Hand Made i Hand Made Flow.

Kampania promocyjna wspierająca wprowadzenie na rynek płatków śniadaniowych Lubella ActiVita obejmuje dwa główne konkursy. W pierwszym nagrody można zdobyć, kupując ten produkt, a w drugim – współtworząc na specjalnej stronie internetowej Poradnik Aktywnej Kobiety. Cała akcja przebiega pod hasłem „Energia ze zbóż i owoców”.

Promocję uzupełniają działania reklamowe w prasie („Newsweek”, „Glamour”, „Uroda”, „InStyle”, „Avanti”, „Shape”), radiu (RMF, Zet, Trójka), internecie (m.in. serwisy społecznościowe) oraz punktach sprzedaży. Kampanię przygotowały i prowadzą razem agencja reklamowa Hand Made i agencja interaktywna Hand Made Flow przy współpracy z działem marketingu Lubelli

Autor:tw

Więcej informacji:Lubella ActiVita, Lubella

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas