PR2022-09-12
0

Enterie z nowym partnerem w Hiszpanii i Portugalii

Zespół agencji CanelaZespół agencji Canela

Do Enterie - założonej w Polsce niezależnej sieci agencji PR - dołącza Canela - agencja, która posiada biura w Barcelonie, Lizbonie i Madrycie. Dzięki temu rozszerzeniu Enterie oferuje kompleksowe usługi PR na całym Półwyspie Iberyjskim.

Canela, niezależna agencja PR realizująca szyte na miarę kampanie komunikacyjne dla marek w Hiszpanii i Portugalii, dołącza do Enterie, globalnej sieci agencji PR technologicznych. Jest to druga hiszpańska agencja w sieci - po Bambu PR - i pierwsza obsługująca rynek portugalski.

Canela PR posiada biura w Barcelonie, Lizbonie oraz Madrycie i zatrudnia ponad 40 konsultantów ds. komunikacji. Specjalizują się przede wszystkim w obsłudze podmiotów B2B, Consumer Technology i Lifestyle, oferując kampanie digitalowe, influencerskie, jak również tradycyjne media relations dla szerokiego grona klientów. Teraz, dzięki nowemu partnerstwu, Canela będzie mogła oferować swoje usługi public relations międzynarodowej społeczności klientów.

– W Canela zawsze staramy się współpracować z firmami, które chcą komunikować, w jaki sposób ich produkty i usługi poprawią świat. Nasze partnerstwo z Enterie pozwoli nam współtworzyć jeszcze ciekawsze projekty i zaoferować najwyższej klasy firmom nasze doświadczenie w Hiszpanii i Portugalii - dwóch rynkach o bardzo dużym potencjale – mówi Deborah Gray, założycielka i dyrektor zarządzająca Canela.

– Dążymy do współpracy z najlepszymi na lokalnych rynkach. Agencje spełniające standardy Enterie są digitalowe, szybko dostosowujące się do zmieniającego się rynku i wyspecjalizowane w różnych obszarach technologicznych. Każdego z naszych przyszłych partnerów sprawdzamy przed rozpoczęciem współpracy. Potem staramy się przeprowadzić wspólnie kilka drobnych projektów sprawdzając, jak układa się nasza współpraca. Na tej podstawie jesteśmy pewni, że Canela idealnie pasuje do Enterie, a marki poszukujące profesjonalnego doradztwa na Półwyspie Iberyjskim otrzymają świetne wsparcie – mówi Joanna Broniewska, associate w Enterie.

Enterie działa od 2017 roku

Enterie to sieć niezależnych agencji PR, która powstała w 2017 roku z inicjatywy Magdaleny Górak, założycielki i prezeski polskiej agencji PR Profeina. Agencja działa od 11 lat i specjalizuje się w obsłudze przedsięwzięć technologicznych. Siecią kieruje obecnie Michał Rakowski - jako Chief Network Officer.

Enterie działa obecnie na ponad 80 rynkach i łączy czołowe agencje PR w Europie, USA, Azji, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Sieć specjalizuje się w obsłudze międzynarodowych przedsiębiorstw technologicznych i cyfrowych, oraz branż takich jak fintech, IT, e-commerce, rynek VC, marketing online oraz zrównoważony biznes.

Autor:jd

Więcej informacji:Canela PR, Enterie

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas