Reklama 2020-04-28
0

Sklep Eobuwie reklamuje się w telewizji

Ruszyła kampania reklamowa sklepu internetowego Eobuwie (należącego do Grupy CCC). Działania przygotowały 23 Heroes i  Sputnik Studio.

Eobuwie w nowej kampanii kolekcji Spring/Summer 2020 podkreśla szeroki wybór oferty, sytuacji bezpieczeństwo dostaw oraz atrakcyjną ofertę rabatową.

W Polsce oficjalnie wystartowała kampania telewizyjna, która emitowana będzie także na 5 innych rynkach europejskich. Była poprzedzona działaniami w social media, kiedy ujawniono hasło przewodnie akcji #zawszewtwoimstylu.

Kampania obejmuje emisję spotów o długościach 15 i 30 sekund oraz 8-sekundowych billboardach sponsorskich. Są pokazywane w głównych stacjach w Polsce, Rumunii, Bułgarii, Grecji oraz na Litwie i Węgrzech. W polskiej wersji spotów głosu lektora użycza Anna Dereszowska.

Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie akcja internetowa (głównie YouTube). Ta część obejmie 9 rynków: polski, rumuński, węgierski, bułgarski, litewski, grecki, słowacki, czeski i niemiecki.

Zarówno spot wideo, jak i sesja fotograficzna powstały w styczniu br. w Kapsztadzie.

Od strony kreatywnej za całość odpowiadała agencja 23 Heroes, za produkcję Sputnik Studio.

Autor: jd

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas