Reklama 2021-12-04
0

Eobuwie zachęca do świątecznych zakupów

Marka eobuwie startuje z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać  do zakupów w świątecznym klimacie. Działania przygotowały agencja Pacyfika i Papaya Films.

Kampania marki eobuwie po raz pierwszy wykorzystuje format reels-ów, czyli kilkunastosekundowych form video, produkowanych specjalnie pod media społecznościowe.

eobuwie z kampanią w social mediach

Dzięki zastosowaniu atrakcyjnych reels’owych trików montażowych, animacji i ferii barw inspirowanych twórczością Wesa Andersona, światełek i dziecięcego śmiechu, spoty mają ciepły i emocjonalny charakter.

Kampania będzie obecna na Facebooku, Instagramie i YouTube na 17 rynkach od 3 do 29 grudnia. Spot zostanie także wyemitowany w charytatywnym bloku mikołajkowym stacji Polsat.

Za kreację i realizację kampanii odpowiadają agencja Pacyfika i Papaya Films.

Autor: jd

Więcej informacji: eobuwie, reklama świąteczna

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas