Internet2020-03-19
0

Facebook udostępnia Workplace za darmo władzom i służbom ratunkowym

Facebook ogłosił, że z jego platformy Workplace, służącej do prowadzenia przez internet pracy zespołowej, przez najbliższe 12 miesięcy za darmo będą mogły korzystać instytucje rządowe i służby ratunkowe z całego świata.

- Na ich pracownikach ciąży ogromna odpowiedzialność, a przy tym często są bezpośrednio narażeni na kontakt z koronawirusem. Jednocześnie coraz większym wyzwaniem staje się komunikacja - podobnie jak w wielu innych sektorach, pracownicy administracji coraz częściej pracują zdalnie i polegają na narzędziach mobilnych. Udostępniając Workplace za darmo, Facebook postanowił to ułatwić - opisano w komunikacie prasowym Facebooka.

Wyliczono, że już teraz z platformy Workplace korzystają m.in. rząd Singapuru, władze Oslo, londyńska straż pożarna, a także Światowa Organizacja Zdrowia (WHO). - Workplace w pełni odpowiada na naszą potrzebę komunikacji i bieżącego kontaktu ze współpracownikami na całym świecie, szczególnie w czasie trwającego kryzysu zdrowia publicznego na międzynarodową skalę - zapewnia Carey Kyer, kierująca komunikacją wewnętrzną w WHO.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/unia-europejska-oskarza-rosje-o-kampanie-fake-newsow-dotyczaca-koronawirusa-kreml-odpowiada-to-bzdury-dlaczego-koronawirus-jak-rozpoznac-jak-sie-chronic-gdzie-kupic-maseczke ##

Facebook oferuje Workplace od czterech lat

Platforma Workplace jest rozwijana przez Facebooka od 2016 roku. Obejmuje pakiet narzędzi codziennej pracy, takich jak wideo chat i Workplace Groups, które ułatwiają codzienną komunikację i pozwalają na efektywnie działanie, m.in. poprzez ograniczenie czasu spędzanego na spotkaniach. Jest skierowana do firm i organizacji o każdej wielkości, strukturze i charakterze działania.

Po niespełna dwóch latach od uruchomienia z płatnego dostępu do Workplace korzystało ponad 30 tys. firm i organizacji.

Facebook pomaga w wakce z koronawirusem

Kilka dni temu w ramach walki z epidemią koronawirusa Facebook wprowadził nową formę informowania o tym zjawisku. Użytkownicy w Aktualnościach i w wyszukiwarce zobaczą komunikaty odsyłające ich do oficjalnych źródeł informacji na temat koronawirusa. To element ograniczania zasięgu fake newsów dotyczących epidemii.

Tydzień wcześniej Facebook zapowiedział, że będzie publikował w swoim serwisie za darmo reklamy przygotowane przez Światową Organizację Zdrowia zawierające oficjalne sprawdzone dane na temat epidemii koronawirusa.

Koncern Marka Zuckerberga współpracuje też z Microsoftem (i należącą do niego platformą LinkedIn), Google (i należącym do niego YouTube’em), Redditem i Twitterem w walce z fałszywymi informacjami o epidemii koronawirusa.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/koronawirus-epidemia-pakiet-pomocy-na-kryzys-rzad-daje-212-mld-zl-wsparcie-firm-sluzby-zdrowia-i-inwestycji ##

W czwartym kwartale ub.r. kwartale Facebook osiągnął wzrost przychodów o 25 proc. do 21,08 mld dolarów oraz zysku netto z 6,88 do 7,35 mld dolarów. W skali miesiąca ze wszystkich platform koncernu korzysta 2,89 mld internautów, a z samego Facebooka - 2,5 mld.

Autor:tw

Więcej informacji:epidemia, koronawirus, Facebook, Workplace

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas