Reklama2013-08-13
0

Equinox i Value Media zajmą się planowaniem mediów dla TVP

Konsorcjum domów mediowych Equinox Polska i Value Media wygrało przetarg na obsługę mediową Telewizji Polskiej. Brał w nim udział także Maxus Warszawa, który poprzednio pracował w tym zakresie dla TVP.

TVP podała, że Equinox i Value Media złożyły ofertę, która wyceniona została na 3,69 mln zł brutto. Natomiast wartości oferty Maxusa nie ujawniono.

Dzięki wygranej w przetargu Equinox i Value Media pracować będą dla TVP przez najbliższe 18 miesięcy. Oba domy zajmą się opracowaniem strategii mediowych dla TVP oraz planowaniem i zakupem kampanii w telewizji, radiu, prasie, kinach, internecie i na outdoorze.

Autor:pp

Więcej informacji:Equinox, Value Media, TVP, Telewizja Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas