Reklama2007-07-03
0

Era: Taryfa zero

2 lipca rozpoczęła się kolejna kampania Ery. Jej celem jestpromocja nowej oferty Operatora 'Taryfa Zero'.

To pierwsza taka oferta na rynku, która zapewnia Klientomelastyczne możliwości korzystania z telefonu komórkowego. Nie płacąoni miesięcznego abonamentu, a dla utrzymania numeru nie musząobowiązkowo doładowywać telefonu. Ceny za połączenia naliczane sąwedług stawek abonamentowych, a korzystający z telefonu płacąjedynie co miesiąc za realny czas połączeń.

Wprowadzeniu oferty, towarzyszy multimedialna kampania reklamowaprzygotowana przez Agencję G7. Kreacja wpisuje się w stylistykęostatnich kampanii Ery. Podobnie jak poprzednio, wykorzystano tuzestaw unikalnych, super nowoczesnych animacji łączących zdjęcia igrafiki. Ich forma i dynamika ilustruje nowoczesność Ery orazelastyczność i dopasowanie nowego produktu operatora do potrzebzwykłych ludzi.

eraaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kampania promujaca nową ofertę obejmie prasę (dzienniki,tygodniki i magazyny kolorowe) i outdoor oraz telewizję (telewizjeogólnopolskie i tematyczne).

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny był zespół wskładzie:

Ze strony Agencji G7:

Dorota Mazur - Group Account Direktor

Andrzej Błachut - Art. Director,

Marcin Mroczek - Copywriter

Mariusz Joński - Dyrektor Kreatywny
Animacje i montaz -Lunapark

Produkcja - Tango Production

Media zaplanowało OMD.


Ze strony Klienta:
Dział komunikacji rynkowej PTC.

Autor:kk-era

Więcej informacji:Era, Taryfa zero

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas