PR 2020-11-02
0

BiggerB zadba o strategię w social mediach Wydawnictwa Nowa Era

Agencja BiggerB wygrała przetarg na przygotowanie strategii social media dla Wydawnictwa Nowa Era.

Celem tworzonej strategii jest ustrukturyzowanie i standaryzacja prowadzonych przez Nową Erę działań w social media, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów budowania społeczności i standardów obsługi klienta.

Za koordynację projektu ze strony agencji odpowiadają Lech Guzowski oraz Maciej Michalski.

- Nie tylko przyglądamy się procesom zachodzącym w obszarze edukacji, ale aktywnie go kształtujemy. Wspieramy nauczycieli i uczniów w wyzwaniach, z którymi się mierzą - tych codziennych, ale też tych niecodziennych, jak konieczność nagłego przejścia na zupełnie inny tryb nauczania - komentuje Ewa Tomaszewicz, manager ds. komunikacji online w Wydawnictwie Nowa Era.

Nowa strategia zostanie wdrożona od początku 2021 roku.

Autor: jd

Więcej informacji: BiggerB, Wydawnictwo Nowa Era

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas