Reklama 2017-04-03
0

NuOrder reklamuje „National Geographic Odkrywcę” w social media

Agencja NuOrder odpowiada za realizację kampanii reklamowej typu performance promującej magazyn „National Geographic Odkrywca” (Wydawnictwo Nowa Era) w mediach społecznościowych.

Celem kampanii, za którą odpowiada NuOrder, jest wsparcie sprzedaży magazynu „National Geographic Odkrywca”.

- Wcześniejsze działania w tym obszarze prowadziliśmy sami, ale z racji rozwoju produktu postanowiliśmy podjąć współpracę z agencją, która posiada doświadczenie w prowadzeniu kampanii w social media - uzasadnia Eliza Amanowicz, dyrektor marketingu Wydawnictwa Nowa Era.

Nie podano, jak długo potrwa ta kampania reklamowa ani w jaki sposób wybrano agencję NuOrder do przeprowadzenia akcji.

„National Geographic Odkrywca” to miesięcznik popularnonaukowy skierowany do dzieci w wieku 8-12 lat. W październiku ub.r. został wprowadzony do sprzedaży w zmienionej odsłonie.

Autor: tw

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas