Radio2015-08-11
3

Eska na czele. ZET Chilli o 200 proc. do góry (dane sieci radiowych)

Od maja do lipca br. liderem słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce była Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Radio ZET Chilli, zaś najwięcej straciło Radio Plus - raport Wirtualnemedia.pl.

W okresie od maja do lipca 2015 roku udział w rynku sieci radiowej Radio Eska wśród słuchaczy w wieku od 15 do 75 lat wyniósł 7,4 proc., czyli o 1,37 proc. więcej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Radio Track Millward Brown przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się Audytorium 17, skupiające 17 rozgłośni radia publicznego z udziałem wynoszącym 5,3 proc., po wzroście o 8,16 proc.

Ostatnią lokatę podium zajęły ex aequo dwie stacje: Złote Przeboje (3,4 proc. udziału; w dół o 12,82 proc.) i RMF MAXXX, które przed rokiem było czwarte (również 3,4 proc. udziału; - 2,86 proc.).
  
Pierwszą piątkę zestawienia zamyka Radio Plus, które zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 25 proc. do 1,5 proc.

Natomiast największy wzrost w okresie od maja do lipca br., wynoszący 200 proc. do 0,3 proc., odnotowało Radio ZET Chilli, które w rankingu zajęło dziewiątą lokatę - ostatnią. Rok wcześniej na tych częstotliwościach nadawało Antyradio, które od połowy lutego br. przejęło kilkanaście nadajników Radia ZET Chilli (więcej na ten temat).

Zobacz tabelę

 

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:sieci radiowe, radio track

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas