Reklama2016-08-12
2

Essentiale Max reklamowany jako „zdecydowane wsparcie dla przeciążonej wątroby” (wideo)

W telewizji, internecie, prasie i punktach sprzedaży zaczęła się kampania reklamowa preparatu Essentiale Max (produkowanego przez Sanofi). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zdecydowane wsparcie dla przeciążonej wątroby”, przygotowały firmy Publicis Poland, Orka i ZenithOptimedia.

Kampania podkreśla, że Essentiale Max zawiera maksymalną dawkę substancji czynnej w jednej kapsułce, dzięki czemu działa na subiektywne symptomy i przyspiesza regenerację uszkodzonej wątroby w przebiegu nieprawidłowej diety, działania substancji toksycznych lub zapalenia wątroby.

- Reklama Essentiale Max jest skierowana zarówno do kobiet, jak i mężczyzn, którzy prowadzą aktywny tryb życia również w czasie wolnym, ale szukają też chwil wytchnienia i spokoju wśród najbliższych, na łonie natury. Kampania startuje w okresie wakacyjno-urlopowym, ponieważ to czas, kiedy chcemy odpocząć i nie zwracać uwagi na to, co jemy czy pijemy. Częściej sięgamy wtedy po smażone potrawy czy fastfoody. Niestety ma to negatywny wpływ na naszą wątrobę, która może być bardziej obciążona - opisuje Aleksandra Rybarska, senior brand manager kategorii digestive w Sanofi.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja reklamowa jest prowadzona od 8 sierpnia. Obejmuje telewizję (m.in. TVP, Polsat i TVN), internet (m.in. YouTube, serwisy VoD), prasę oraz punkty sprzedaży.

Reklamę przygotowała agencja Publicis Poland we współpracy z domem produkcyjnym Orka, a spot wyreżyserował Maciej Kozłowski. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

Autor:tw

Więcej informacji:Essentiale, Sanofi, wątroba, preparat

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas