Reklama2023-05-29
3

Sanofi wprowadza Essentia Proactive do Polski, rusza kampania

Firma farmaceutyczna Sanofi wprowadza na polski rynek suplement diety Essentia Proactive. Debiutowi marki towarzyszy kampania autorstwa agencji Saatchi & Saatchi Düsseldorf.

Bohater kampanii promującej markę Essentia Proactive autorstwa Saatchi & Saatchi Düsseldorf wyrusza w niezwykłą podróż. Jej celem jest poznanie sposobów na zachowanie młodości wypracowanych przez naszych przodków. W rezultacie poszukiwań odkrywa jednak, że prawdziwe źródło młodości znajduje się w nim. To wątroba daje mu energię, dzięki której może czuć się młodo. Dowiaduje się, jak można o nią dbać przy użyciu suplementu diety Essentia Proactive.

- Pragnienie zachowania młodości jest tak stare jak ludzkość, ale stanowi też współczesną obsesję” - mówi przedstawiciel agencji Saatchi & Saatchi Düsseldorf.  - By zatrzymać proces starzenia, jesteśmy gotowi sięgnąć po najbardziej szalone rozwiązania, często niezwykle skrajne. W poszukiwaniach sięgamy po metody, które naginają prawa natury i zapominamy o tym, że rozwiązanie jest bardzo blisko – poczucie młodości pochodzi z naszego wnętrza. Nasza kampania, realizowana pod hasłem ‚Poszukiwanie młodości’ zabiera nas w odkrywczą podróż. Jej bohater próbuje wszystkiego, m.in. kąpieli lodowych, stawiania baniek i akupunktury. Ostatecznie odkrywa jednak, że prawdziwym źródłem młodości jest jego własna wątroba, która daje mu energię do codziennych wyzwań.

Kampania Essentia Proactive rozpoczęła się w Polsce działaniami digitalowymi. Można ją będzie śledzić na YouTube i platformach streamingowych, a od czerwca w telewizji. Wspierana będzie również aktywnościami display, w social mediach oraz punktach sprzedaży.

Autor:bg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas