Reklama2011-05-26
0

Euro RSCG 4D wypromuje Coca-Colę jako sponsora Euro 2012

Euro RSCG 4D przygotuje i zrealizuje dla Coca-Coli działania związane z Euro 2012. Agencja zdobyła to zlecenie w przetargu.

Euro RSCG 4D odpowiada za stworzenie koncepcji obecności Coca-Coli na oficjalnych imprezach (np. w strefach kibica) organizowanych w miastach-gospodarzach Euro 2012, spójnej z globalną strategią komunikacji marki. Agencja będzie też realizować wszystkie działania BTL.

Euro RSCG 4D zdobyła to zlecenie w przetargu, w którym wzięło udział 6 firm z Polski i zagranicy. O zwycięstwie agencji - oprócz strategii i koncepcji kreatywnej - zdecydowały przede wszystkim jej możliwości logistyczno-organizacyjne w Polsce i na Ukrainie, doświadczenie w projektach sportowych i imprezach masowych oraz dotychczasowa udana współpraca z Coca-Cola Poland Services.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas