Reklama2009-07-06
0

eurobank reklamuje ulgę kredytową dla wszystkich (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i BTL-ustartuje kampania reklamowaeurobanku. Akcja promuje 50-procentową ulgę w kredytachgotówkowych.

Ruszająca właśnie kampania eurobanku reklamujeulgę w kredytach gotówkowych, w ramach której oprocentowanie przez6 miesięcy jest niższe o połowę. Bohater akcji wciela się w różnepostacie - wysokiego, niskiego, z bujną czupryną, łysego, kobietę,biznesmena i surfera -, co ma pokazywać, że oferta wprowadzanaprzez bank jest dostępna dla wszystkich. Telewizyjny spotwukorzystywany w kampanii zrealizowano w technice produkcji stopmotion, w której obraz rejestrowany jest przy użyciu kamerfotograficznych - Niestandardowa, utrzymana w ciekawej stylistyceakcja reklamowa, na którą decydujemy się już po raz drugi,podkreśla, że nasza firma stale dąży do innowacji, przełamujebankowe schematy, a jednocześnie przejrzyście komunikuje korzyściswojej oferty - opisuje Agnieszka Szarek zeurobanku.




Akcja jest prowadzona w telewizji (dwa trzytygodniowe etapy wstacjach ogólnodostępnych i tematycznych), prasie (dzienniki, pismaporadnikowe i tv guidy) oraz internecie (główne portale, gadu-gadu,nasza-klasa.pl). Kreację kampanii przygotowała agencjaDDB, media zaplanował i kupił dom mediowyStarcom, a działania public relations prowadziagencja Rc2.

Autor:tw

Więcej informacji:eurobank

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas