Reklama2015-06-09
2

Ewa Dołbniak, Agnieszka Sitarczuk i Daria Fedorowicz account directorami w OS3

od lewej: Ewa Dołbniak, Agnieszka Sitarczuk i Daria Fedorowiczod lewej: Ewa Dołbniak, Agnieszka Sitarczuk i Daria Fedorowicz

Agencja OS3 wzmacnia kompetencje w zakresie obsługi klienta i tworzy zespoły z nowymi account directorami. Tę funkcję objęły dołączające do zespołu Ewa Dołbniak i Agnieszka Sitarczuk oraz Daria Fedorowicz, która już wcześniej pracowała w OS3.

Daria Fedorowicz awansowała ze stanowiska account supervisora. Odpowiada za zarządzanie zespołem obsługującym m.in. PKO Bank Polski, Philips Polska, Hasbro, Intermarché czy Johnson & Johnson. Z branżą reklamową związana jest od prawie 9 lat. Doświadczenie zdobywała w Great Open House, The Digitals czy Interactive Solutions realizując projekty BTL, digital oraz eventy. Pracowała z takimi klientami jak: Warka, Procter&Gamble, Polkomtel, Moët Hennessy, Netia, Kia Motors Polska, British American Tobacco, Kraft Food Polska.

Ewa Dołbniak na stanowisku account directora jest odpowiedzialna za koordynację teamów obsługujących takie marki jak: Barlinek, Tarczyński, BMW, CityFit, ING TFI, Hoop Polska, Sygma Bank, Tauron. Dołbniak posiada 10-letnie doświadczenie marketingowe, obejmujące tworzenie strategii, realizacje kampanii czy budowanie wizerunku marek i zarządzanie nimi od strony klienckiej. Zdobywała je pracując dla Philip Morris w Polsce i Rumunii (marka Marlboro), CEDC International (marka Bols) oraz Philips Polska (marka SAECO).

Agnieszka Sitarczuk w nowej funkcji odpowiada za rozbudowę portfolio klientów agencji oraz budowanie trzeciego zespołu do ich obsługi. Sitarczuk 5-letnie doświadczenie zdobywała m.in. w firmach thebigword, Hogarth Worldwide (WPP Group), Start JudgeGill, eg+ (Omnicom Group) realizując projekty ATL, BTL i digital dla takich klientów jak: Barclays Bank, Barclaycard, BP, Colgate-Palmolive, Nokia i HP.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas