Reklama 2021-10-15
0

Ewa Galanty wzmacnia dział olejowy Shella

Ewa Galanty objęła nowo utworzone stanowisko indirect marketing specialist w dziale olejów w Shell Polska. Z firmą związana jest od 20 lat.

Galanty objęła nowo utworzone stanowisko indirect marketing specialist. Będzie odpowiedzialna za marketing i komunikację olejów silnikowych do samochodów osobowych - Shell Helix, aut ciężarowych - Shell Rimula, a także środków smarnych dla przemysłu - Shell Spirax, Gadus czy Mysella.

W swoich działaniach będzie się koncentrować na współpracy z Autoryzowanymi Dystrybutorami środków smarnych Shell oraz ich klientami.

- Jesteśmy przekonani, że wysokie kwalifikacje i sprawdzone umiejętności Ewy umocnią pozycję działu olejowego Shell na polskim rynku. Powierzenie strategii i  komunikacji marketingowej skierowanej zarówno do B2B, jak do B2C jednej osobie, to wyraźny sygnał, że koncentrujemy się na doświadczeniach klientów. Będziemy prowadzić zintegrowany, skuteczny dialog z odbiorcą i użytkownikiem naszych środków smarnych – powiedział Łukasz Radzymiński, dyrektor sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska.

Ewa Galanty jest związana z Shell od blisko 20 lat. Posiada doświadczenie wyniesione z pracy w dziale kart paliwowych, gdzie była odpowiedzialna za działania marketingowe, sprzedażowe oraz rozwój tego obszaru. Podczas swojej kariery zawodowej koordynowała projekty międzynarodowe w Polsce, Krajach Bałtyckich i na Ukrainie oraz organizację wydarzeń i akcji specjalnych. Do jej ostatnich sukcesów należy m.in. rozwój i wdrożenie nowej strategii lojalnościowej dla klientów stacji paliw Shell w Polsce.

Autor: bg

Więcej informacji: Ewa Galanty, Shell Polska, Shell

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas