Reklama2017-05-19
1

Ewa Mikołajczak: z GPD na dyrektor kreatywną w ADnova

Ewa MikołajczakEwa Mikołajczak

Ewa Mikołajczak, która przez ostatnie 15 lat pracowała w agencji reklamowej GPD, przeszła do agencji marketingu zintegrowanego ADnova. Pełni w niej funkcję dyrektor kreatywnej.

Ewa Mikołajczak do ADnova przeszła z agencji reklamowej GPD, w której pracowała od 2002 roku. Zaczynała tam pracę jako graphic designer, potem kolejno zajmowała stanowiska art directora, creative group head i ostatnio creative director.

Pracowała dla takich klientów jak m.in. Lubella, BP oraz Grolsh. Realizowała też kampanie dla takich marek jak Raiffeisen, Lisner, Lidl i Aviko.

W ADnowa zastąpiła Dawida Żornaczuka.

Autor:bg

Więcej informacji:Ewa Mikołajczak, ADnova

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas