PR2014-07-11
2

Ewelina Niewińska szefem działu marketingu w PwC, Jakub Kurasz liderem ds. komunikacji

Shutterstock.comShutterstock.com

Ewelina Niewińska została szefem działu marketingu i rozwoju biznesu w PwC. Do zespołu firmy dołączył Jakub Kurasz, który objął stanowisko lidera ds. komunikacji.

Ewelina Niewińska na nowym stanowisku zajmuje się koordynowaniem działań zwiększających aktywność biznesową i obecność PwC na rynku.

Niewińska ostatnio kierowała zespołem rozwoju biznesu w PwC.

Wcześniej pracowała w Grant Thornton Frąckowiak.

Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Jakub Kurasz jest odpowiedzialny za kontakty z mediami w celu wzmocnienia wizerunku marki PwC. Będzie się zajmował też doradzaniem klientom agencji w budowaniu ich strategii komunikacji.

Kurasz wcześniej był dyrektorem ds. rozwoju w Roland Berger Strategy Consultants oraz redaktorem naczelnym „Gazety Giełdy Parkiet” i zastępcą redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”. Współtworzył także dział biznesowy „Gazety Prawnej” oraz pracował w międzynarodowej agencji informacyjnej Reuters.

Jest absolwentem wydziału dziennikarstwa i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Autor:łb

Więcej informacji:Ewelina Niewińska, PwC, Jakub Kurasz

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas