Reklama2009-01-13
0

Exim Tours promuje wczesną rezerwację wycieczek

Exim Tours prowadzi w prasie, internecie i outdoorze kampanięreklamową letniej oferty wycieczek. Akcja pod hasłem "Primo Minuto"podkreśla zniżki przy wczesnej rezerwacji podróży.

Biuro podróży Exim Tours od początku roku prowadzi kampanięreklamową podkreślającą, że organizowane przez nie w tym rokuletnie wycieczki są dostępne w niższych cenach, jeśli zostanązarezerwowane do połowy lutego. Akcja pod hasłem "Primo Minuto"prowadzona jest w trzech wersjach dotyczących ofert do Turcji ,Tunezji i Egiptu.

exim

Rozpoczęta 1 stycznia akcja prowadzona jest w prasie (dodatek"Turystyka" w "Gazecie Wyborczej", dodatek "Podróże" w "Dzienniku","Dziennik Polski Kraków", "Polska Dziennik Bałtycki", "PolskaDziennik Zachodni", "Podróże", "Voyage" i "Sukces"), internecie(Onet.pl oraz Dzienniki.pl) oraz outdoorze (nośniki 6x3, 12x3 i12x4 oraz siatki w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach,Gdańsku, Gdyni, Szczecinie i Chorzowie).

Kreację kampanii zaplanowanej w outdoorze do końca stycznia, a wprasie i internecie do 16 lutego przygotowała agencja Marpress, aza prowadzanie działań i zakup mediów odpowiedzialny jest działmarketingu Exim Tours.

Autor:tw

Więcej informacji:Exim Tours

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas