Reklama2023-09-15
0

„Dlaczego należą Ci się wakacje?” w kampanii Exim tours

Exim tours uruchomił nową stronę internetową, z nową domeną exim.pl. Promuje ją kampania w mediach oraz konkurs „Dlaczego należą Ci się wakacje?”, w którym do wygrania jest 20 nagród o łącznej wartości 50 tys. zł, do wydania na urlop.

Nowa strona została przygotowana we współpracy z partnerami z czeskiego Exim tours.

- Z dużą przyjemnością oddajemy w ręce klientów nową stronę exim.pl, która jest efektem naszej pasji do innowacji i dbałości o potrzeby użytkowników. Nasz polsko-czeski zespół zadbał o to, by była intuicyjna  i przyjazna. To kolejny krok w kierunku rozwoju Eximu, dywersyfikacji kanałów sprzedaży i zwiększania udziałów na polskim rynku – powiedział prezes zarządu Exim tours Polska, Marcin Małysz.

Do korzystania z nowego serwisu exim.pl ma zachęcić konkurs touroperatora, w którym uczestnicy mogą wygrać jedną z 20 nagród. Wystarczy wejść na exim.pl i napisać “dlaczego właśnie Tobie należą się wakacje”? Do wygrania vouchery na wyjazdy o łącznej wartości 50 tys. zł. Konkurs trwa do 30 września, a wyniki zostaną ogłoszone do 5 października br. 

Nowy adres domeny i konkurs promuje kampania. W ostatnich miesiącach Exim postawił na komunikację z wykorzystaniem mocnego, magentowego koloru marki. Motywem przewodnim, jest nawiązująca do memów stylistyka oraz hasło „Dlaczego należą Ci się wakacje?”, którym biuro podróży zachęca do wzięcia udziału w konkursie. 

- Chcemy przełamać pozornie nudny temat promocji nowego serwisu www przez inspirację do kreatywnego poszukiwania powodów do urlopu -mówi Marcin Tobiasz, marketing manager Exim tours. 

Działania reklamowe prowadzone są w internecie i na cyfrowych nośnikach OOH na terenie Warszawy, które są zintegrowane z kampanią mobile. Każdy, kto zobaczy outdorową reklamę EximuMust be u, dostanie jej kolejne odsłony na swoim telefonie, w ramach działań remarketingowych.

Kreację przygotowała agencja Must Be Loud. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy dentsu X (dentsu Polska). Touroperator mocno wykorzysta także kanały własne w szczególności media społecznościowe (Instagram, Facebook i LinkedIn). 

Autor:bg

Więcej informacji:Exim Tours, Must be loud, dentsu X

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas