Reklama2023-12-05
0

dentsu X szerzej dla Bacardi-Martini

Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini. 

Pierwszym efektem działań aktywacyjnych agencji dla brandu Aberfeldy była organizacja kolacji degustacyjnej. Z okazji 125-lecia destylarni Aberfeldy oraz premiery limitowanej edycji Aberfeldy 25YO, zespół activations dentsu X przygotował kolację w restauracji Concept 13 mieszczącej się w dobrze znanym w Warszawie Witkacu.

- Bardzo się cieszę, że Bacardi-Martini ponownie nam zaufało i powierzyło organizację aktywacji dla kolejnej swojej marki. Widzimy ogromny potencjał działań eventowych w sektorze alkoholi mocnych oraz szansę na budowanie wizerunku marek w sposób bardzo niestandardowy – komentuje Patrycja Wojczuk, client supervisor, dentsu X. 

Zespół dentsu X pracuje już nad kolejną aktywacją, tym razem z okazji oficjalnej premiery limitowanych edycji Aberfeldy finiszowanych w beczkach po winach z serii Exceptional Casks. 

Agencja współpracuje z Bacardi-Martini od 2019 roku i ma już na swoim koncie szereg realizacji, wśród nich galę 160-lecia Martini, która miała miejsce w sierpniu br.

 

Autor:bg

Więcej informacji:dentsu X, Bacardi-Martini

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas