Reklama2021-12-14
0

Fabryka Komunikacji Społecznej z dodatkowym zleceniem od Instytutu Książki

Instytut Książki udzielił Fabryce Komunikacji Społecznej zamówienia w tzw. trybie z wolnej ręki na działania promocyjne "Dyskusyjne Kluby Książki" i realizację zagranicznej kampanii "New Books From Poland". Kontrakt opiewa na kwotę ponad 803 tys. zł netto.

Fabryka Komunikacji Społecznej w czerwcu tego roku wygrała przetarg Instytutu Książki na kampanię promującą czytelnictwo w Polsce pod hasłem "Mała książka - wielki człowiek".

Teraz Instytut Książki udzielił agencji dodatkowego zamówienia w tzw. trybie z wolnej ręki i zleci jej dodatkowe działania. Będą to  działania promujące projekt "Dyskusyjne Kluby Książki", przygotowanie i przeprowadzenie kampanii internetowej „New Books from Poland” promującej polską literaturę współczesną za granicą ze szczególnym uwzględnieniem USA, Francji, Izraela i Niemiec oraz dodatkowe czynności w ramach kampanii „Mała książka-wielki człowiek”.

Budżet, jaki na te działania przeznaczy Instytut Książki wynosi 803 tys. zł netto (bez VAT).

W ramach dodatkowego zamówienia agencja będzie odpowiadać za przygotowanie koncepcji kreatywnej i strategicznej, przygotowanie planu mediów, przygotowanie kontentu (zawartości) kampanii w tym m.in. produkcja spotów internetowych i opracowania graficzne, płatna promocja w Internecie i mediach społecznościowych,zamówienie materiałów telewizyjnych, radiowych i prasowych.

Na potrzeby kampanii "New Books From Poland" agencja zajmie się produkcją spotu internetowego trwającego 45 lub 60 sek. w angielskiej wersji językowej oraz produkcją czterech spotów promujących każdorazowo po jednej wskazanej przez Instytut książce

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas