Reklama2009-05-15
0

Fabryka Pomysłów podzieliła się na trzy spółki

Agencja Fabryka Pomysłów wyodrębniła ze swojej struktury dwie nowespółki. Agencja Krewcy Krawcy zajmuje się ambient i guerillamarketingiem, a firma Media Shop oferuje nośniki outdoorowe.

Agencja Fabryka Pomysłów uzasadnia wydzielenie ze swojejstruktury dwóch nowych spółek rozszerzeniem zakresu świadczonychusług. Firma liczy, że dzięki podziałowi wzrośnie jakość iefektywność jej obsługi klientów.

W wyniku zmian powstała agencja Krewcy Krawcy, która realizującaniestandardowe akcje reklamowe z zakresu ambient i guerillamarketingu, wykorzystując rozbudowaną strukturę przedstawicieliterenowych w całym kraju. Firma Media Shop oferuje własne nośnikireklamowe out-of-home (m.in. na giełdach samochodowych i nalatarniach), które zapewniają dotarcie do różnych grup docelowych.Obie spółki kierują swoją ofertę przede wszystkim do domówmediowych i agencji reklamowych Natomiast sama Fabryka Pomysłówskupia się obecnie na usługach z zakresu marketingu zintegrowanegorealizowanych bezpośrednio na zlecenia klientów.

Wszystkie trzy spółki są powiązane kapitałowo, tworząc wspólniegrupę komunikacji marketingowej. W Media Shop i Krewcy Krawcyobsługą klientów kieruje Dominik Damaziak (tę drugą funkcjęprzejmie wkrótce inna osoba), natomiast w Fabryce Pomysłów pracedziału client service koordynuje Robert Ziemba.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas