Internet 2011-03-08
1

Facebook blokuje AdSense i AdWords

Facebook opublikował listę sieci reklamowych, które twórcy aplikacji mogą wykorzystywać do prowadzenia kampanii w serwisie.

Okazuje się, że deweloperzy nie będą mieli możliwości prowadzenia kampanii z wykorzystaniem usług Google, jako że na liście brakuje AdSense i AdWords.

Lista liczy 68 pozycji i jak podaje Facebook, umieszczeni na niej dostawcy reklam zaakceptowali warunki korzystania z platformy portalu.

Najwyraźniej więc Facebook nie porozumiał się z Google co do warunków współpracy. Najprawdopodobniej chodzi o zapis w regulaminie serwisu, który wymaga od sieci reklamowych udostępniania wszelkich danych na temat swojej działalności, włącznie z nazwiskami pracowników.

To kolejny spór między gigantami - niedawny dotyczył importu kontaktów z poczty Gmail do społecznościowego portalu (więcej na ten temat).

Autor: km

Więcej informacji: Facebook, AdSense, AdWords

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas