Internet2011-08-04
7

Facebook kupił Push Pop Press. Czas na interaktywne książki

Facebook kupił firmę Push Pop Press, zajmującą się tworzeniem interaktywnych książek na mobilne urządzenia Apple. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Push Pop Press stoi za cyfrową wersją książki "Our Choice" autorstwa Ala Gore'a. W aplikacji na iPada, iPhone'a i iPoda touch tekst publikacji został wzbogacony o materiały multimedialne, takie jak interaktywne, grafiki, zdjęcia, dźwięk, animacje i wideo.

W oficjalnym oświadczeniu Push Pop Press informuje, że Facebook nie zamierza wydawać cyfrowych książek, ale firmowe technologie i pomysły zostaną zintegrowane ze społecznościowym portalem.

Prawdopodobnie Facebookowi chodzi przede wszystkim o umiejętności designerskie założycieli Push Pop Press - Kimona Tsinterisa i Mike'a Matasa. Obaj pracowali wcześniej w Apple - Tsinteris zajmował się mapami i usługami lokalizacyjnymi, a Matas zaprojektował interfejs użytkownika dla co najmniej czterech firmowych aplikacji na iPhone'a (w tym Photos).

Z efektami współpracy Push Pop Press i Ala Gore'a przy cyfrowej wersji książki "Our Choice" można zapoznać się na poniższych filmikach:



Autor:km

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas