Internet2013-08-29
0

Facebook: nowe zasady konkursów, aplikacje niepotrzebne

Facebook zmienił swój regulamin, usuwając z niego wymóg przeprowadzania konkursów i promocji wyłącznie poprzez dedykowane aplikacje.

Do tej pory marki mogły organizować konkursy i promocje na Facebooku wyłącznie za pomocą aplikacji tworzonych na platformie deweloperskiej portalu. Na skutek zmian w regulaminie, pozostaną one tylko jedną z możliwych do wyboru opcji.

Teraz marki będą mogły przeprowadzać konkursy bezpośrednio na swoich "osiach czasu", a konkursowymi zgłoszeniami będą mogły być umieszczane na nich komentarze, polubienia czy wiadomości od użytkowników.

Tak jak dotąd firmy nie będą miały możliwości prowadzenia konkursów i promocji na prywatnych profilach użytkowników Facebooka. Ponadto w regulaminie pojawił się zakaz oznaczania i zachęcania użytkowników do oznaczania siebie samych na konkursowych zdjęciach, na których nie są oni przedstawieni.

Autor:km

Więcej informacji:Facebook, marki na Facebooku

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas