Internet2011-04-20
2

Facebook Studio - platforma dla społeczności reklamowej

Facebook uruchomił nową witrynę, na której agencje reklamowe i marketerzy mogą dzielić się oraz dyskutować na temat swoich kampanii prowadzonych na społecznościowym portalu.

"Usłyszeliśmy od agencji, marek i społeczności marketingowej, że chcą mieć dostęp do przykładów i bodźców myślowych dla kreacji na Facebooku. Stworzyliśmy tą stronę, aby była ona miejscem służącym inspiracji i zaprezentowania swojej pracy" - informuje Facebook w swoim nowym serwisie.

Na stronie Facebook Studio agencje i marketerzy mogą udostępniać swoje kreacje z krótkim opisem kampanii oraz zdjęciami i materiałami wideo.

Wszystkie z nich są umieszczane w galerii serwisu, a najpopularniejsze (te, które otrzymają najwięcej "like'ów") pojawiają się w centralnym punkcie strony (Spotlight). Będą też miały szansę wygrania nagród Facebook Studio Awards.

Z kolei w sekcji "Learning Lab" umieszczone zostały materiały edukacyjne i informacje o produktach marketingowych Facebooka. Powstały one we współpracy z agencjami, marketerami i wewnętrznymi zespołami społecznościowego portalu.

Jest także sekcja "What's New", dzięki której można być na bieżąco z premierami nowych produktów i źródeł informacji oraz najnowszymi trendami. Nowy serwis ma także swoją dedykowaną stronę na Facebooku.

Autor:km

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas