Internet2013-09-16
0

Facebook testuje automatycznie odtwarzane wideo

Wkrótce w strumieniu wiadomości Facebooka pojawią się klipy wideo, które będą odtwarzane automatycznie w momencie, gdy użytkownik wyświetli je na ekranie.

Automatycznie odtwarzane wideo w strumieniu Facebooka początkowo będzie wyciszone. Dopiero po rozwinięciu go w nowym oknie przez użytkownika, pojawi się dźwięk. Póki co serwis udostępnił nowe rozwiązanie wąskiej grupie użytkowników, a także zweryfikowanym stronom i profilom znanych osób.

„Ożywienie” klipów wideo w strumieniu Facebooka - jak zapewnia rzecznik prasowy serwisu - ma zupełnie odmienić doświadczenia użytkowników - zarówno w przeglądarce internetowej ,jak i aplikacjach mobilnych na smartfony z iOS i Androidem. Nowa funkcja ma nie wpływać znacząco na zwiększenie zużycia energii w urządzeniach mobilnych oraz nie obciążać użytkowników korzystających z łączności 3G transferem dużej ilości danych.

Nieoficjalnie mówi się, że jest ona pierwszym krokiem w kierunku wprowadzenia reklam wideo do serwisu. Wedle szacunków emisja przez dzień pojedynczego, 15-sekundowego spotu tego typu na Facebooku ma wiązać się z kosztem od 1 do 2,4 mln dolarów (przeczytaj o tym więcej).

Przypomnijmy, że tylko w II kwartale br. Facebook zanotował 1,81 mld dolarów przychodów, z czego 88 proc. stanowiły wpływy reklamowe (zobacz szczegóły).

Autor:tp

Więcej informacji:Facebook, reklama wideo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas