Internet2013-03-11
0

Facebook w Polsce - czołowe strony w lutym (infografika)

Serwis Socialbakers przygotował infografikę z lutowym zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. Kolejność w poszczególnych rankingach została oparta na liczbie fanów pochodzących wyłącznie z naszego kraju.

Z infografiki obejmującej okres od 1 do 28 lutego 2013. r. wynika, że liczba użytkowników Facebooka w Polsce sięgnęła w zeszłym miesiącu 10 milionów (więcej na ten temat).

Najpopularniejszym profilem marki w Polsce było w lutym Serce i Rozum, wyprzedzając Play, Orange Polska, Allegro, Plus, Tymbark, Reserved, McDonald's Polska, Mały Głód i House.

Wśród profili mediowych liderem było Radio ESKA, przed MTV Polska, VIVA Polska, ESKA TV, 4fun.tv, RMF MAXXX, Pudelkiem, EskaROCK, VIVA i TVN24.pl.

Najbardziej angażujący profil marki miało Eco Gotowanie. Strony sklasyfikowano tutaj pod względem wskaźnika Engagement Rate, który stanowi odsetek liczby fanów danego profilu wchodzących w interakcje z publikowanymi postami (poprzez "Lubię to!", komentarze i udostępnienia).

W rankingu profili marek najczęściej odpowiadających na posty użytkowników liderem było Orange Polska, przed Plusem, T-Mobile PL, Heyah i Allegro.

Z kolei trzy najbardziej popularne posty w styczniu zostały opublikowane przez Orange Polska i Plus (dwa).

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas