Internet2012-10-08
2

Facebook wprowadza do Polski reklamę na stronie głównej

Polscy reklamodawcy mogą już wykupywać dużą reklamę displayową na stronie logowania do Facebooka. Jako pierwsza firma skorzystała z tego sieć telefoniczna Virgin Mobile Polska.

Duża reklama displayowa na stronie logowania do Facebooka może mieć formę graficzną lub wideo oraz odnośniki do fanpage’a promowanej marki. „Ten format, połączony z Reach Blockiem, daje zasięg prawie 5 mln polskich użytkowników i 20 mln odsłon w 24 godzin” - informuje portal Wirtualnemedia.pl zespół Facebook Marketing Polska.

>>> Orange Polska z milionem fanów, porządki na fanpage’ach (raport)

Nową reklamę może wykupić każdy marketer - minimum na 24 godziny, a bez górnych limitów czasowych. Jako pierwsza z tego formatu skorzystała w weekend sieć telefoniczna Virgin Mobile Polska, która rozpoczęła właśnie swoją kampanię launchingową (przeczytaj o niej więcej o obejrzyj reklamy).

Autor:tw

Więcej informacji:Facebook

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas