Internet2016-05-07
1

Facebook z najwyższym ROI w social media według marketerów

Zdaniem zdecydowanej większości marketerów zajmujących się social media najwyższy wskaźnik ROI (zwrot z inwestycji) w tym segmencie daje Facebook.

W ramach badania przeprowadzonego w marcu 2016 r. przez Social Fresh, Firebrand Group i Simply Measured, 551 marketerów zajmujących się mediami społecznościowymi zostało poproszonych o wskazanie trzech platform społecznościowych cechujących się ich zdaniem najwyższym ROI.

Niemal wszyscy respondenci (95,8 proc.) wskazali na Facebooka. Poza tym prawie dwie trzecie badanych (63,5 proc.) wymieniło Twittera, 40,1 proc. - Instagram, a 37,7 proc. - LinkedIn. Natomiast zaledwie 2,1 proc. stwierdziło, że najwyższy zwrot z inwestycji daje Snapchat.

Według szacunków eMarketera, do końca bieżącego roku liczba użytkowników korzystających z Facebooka przynajmniej raz w miesiącu wzrośnie do 1,43 miliarda, a do roku 2020 zwiększy się do 1,87 miliarda.

Autor:km

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas