Internet2014-12-12
1

Facebook z nowymi narzędziami do targetowania wpisów i zarządzania treściami

Z myślą o administratorach fanpage’y Facebook wprowadził nowe opcje targetowania postów, regulowania czasu wyświetlania wpisów i analizy zachowań odbiorców.

Nowe narzędzia, o których Facebook poinformował na swoim blogu, są na razie dostępne wyłącznie w desktopowej wersji serwisu.

Pierwsza z funkcji nosi nazwę Interest Targeting i ma pomagać autorom treści w dokładnym sprecyzowaniu grupy użytkowników, do których mają trafić wybrane treści. Opcja pozwala na określenie kręgu odbiorców konkretnego postu na przykład na podstawie ich zainteresowań. Oznacza to, że wpis z dziedziny sportu będzie widoczny jedynie dla użytkowników, którzy zadeklarowali zainteresowanie tą grupą tematów.

Druga opcja została nazwana przez Facebook Post End Date. To narzędzie umożliwia wydawcy dokładne określenie czasu, w jakim konkretny post ma być widoczny na tablicy użytkownika. Pozwala także na usuwanie wpisów, które straciły już swoją aktualność - na przykład nieaktualną prognozę pogody czy informację o konkursie, który już się zakończył.

Ostatnie z narzędzi - Smart Publishing - jest przeznaczone głównie do oceny popularności konkretnych treści. Ta funkcja umożliwia na przykład przeanalizować, które linki z wpisami są najczęściej udostępniane przez użytkowników. Oprócz tego Facebook udoskonalił kilka narzędzi wchodzących w skład modułu Domain Insights, które mają pomagać większym wydawcom w optymalizowaniu ich przekazu kierowanego do użytkowników serwisu.

Autor:ps

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas