Internet2016-03-03
2

Facebook zmienia news feed, chce spopularyzować wideo na żywo

Facebook zapowiedział zmiany w algorytmie news feeda użytkowników. Na preferowanych pozycjach pojawią się treści wideo nadawane na żywo. - Użytkownicy spędzają trzykrotnie więcej czasu przy treściach live w porównaniu z nagranymi filmami - argumentuje Facebook.

Zapowiedź zmiany w sposobie wyświetlania treści użytkownikom Facebook zapowiedział na swoim firmowym blogu. Portal ujawnia, że niedługo w news feedzie na czołowych miejscach pojawią się treści pochodzące z platformy Live Video, którą serwis udostępnił szeroko pod koniec stycznia br.

W komunikacie podkreślono, że transmisje wideo prowadzone na żywo będą pokazywane użytkownikom na szczycie Aktualności tylko do momentu, gdy będzie trwał przekaz „live” - po tym czasie treści spadną na dalsze miejsca w news feedzie podobnie jak inne pliki filmowe.

Tłumacząc wprowadzane zmiany, Facebook nie ukrywa, że chodzi o wykorzystanie zaangażowania użytkowników w streaming wideo. - Użytkownicy spędzają trzykrotnie więcej czasu przy treściach live w porównaniu z nagranymi filmami - argumentuje portal.

Na koniec 2015 r. Facebook miał 1,59 mld użytkowników aktywnych w ciągu miesiąca, z czego 1,44 mld korzystało z portalu na urządzeniach mobilnych, a 823 mln tylko w ten sposób.

Autor:ps

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas