Reklama2021-07-07
2

Śmiech wypełnia nową kampanię brytyjskiego McDonald's

"Fancy a McDonald's" to tytuł nowej platformy komunikacyjnej popularnej sieci fastfoodowej, przygotowanej na rynek brytyjski. Kreację zajęła się agencja Leo Burnett.

Spot promujący platformę "Fancy a McDonald's" pokazuje przez 60 sekund, jak ludzie śmieją się w różnych sytuacjach życiowych, niezależnie od wieku, płci czy pochodzenia. Śmiech jest według McDonald's tym, co powinno spajać ludzi we wciąż niezakończonym kryzysie pandemicznym.

McDonald's reklamuje się w Wielkiej Brytanii

Fastfoodowa sieć przekonuje w ramach nowej komunikacji reklamowej, że wszyscy potrzebujemy chwil lekkiego odreagowania w ciężkim okresie.

Pierwsza odsłona kampanii "Fancy a McDonald's" będzie prowadzona przez całe lato w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Obok reklamy telewizyjnej obejmie także outdoor, digital i social media.

Spot przygotowany przez Leo Burnett został wyreżyserowany przez Billy Boyd Cape z Academy Films.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas