Reklama2013-11-06
0

Fani sportu i miłośnicy kultury dziękują graczom w reklamach Lotto (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Lotto (Totalizator Sportowy) podkreślająca sponsorowanie przez tę markę sportu i kultury. W reklamach fani sportu i miłośnicy kultury dziękują za to graczom Lotto.

Kampania Lotto podkreśla, że z każdej złotówki przeznaczanej na gry liczbowe tej marki 19 groszy zostaje przeznaczone na sponsoring sportu i kultury. W ub.r. złożyło się to na kwotę 750 mln zł. Przypomnijmy, że Totalizator Sportowy, właściciel Lotto, zanotował w ub.r. 318 mln zł zysku netto (więcej na ten temat).

Reklamy pokazują, jak fani sportu i miłośnicy kultury dziękują graczom Lotto za zapewnianie tego wsparcia sponsorskiego. Kampania zaczęła się pod koniec października od etapu teaserowego, pokazującego znudzonych widzów na stadionie i w sali koncertowej. We właściwych reklamach ożywiają się, kiedy dzięki Lotto na boisko i scenę wkraczają sportowcy i artyści.

Totalizator Sportowy w projekty sponsorskie jest zaangażowany od wielu lat. Ostatnie znaczące rozszerzenie tych działań nastąpiło w sierpniu br., kiedy marka Lotto została sponsorem reprezentacji Polski koszykarzy oraz Tauron Basket Ligi (więcej na ten temat).

Nowa akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję, prasę oraz internet, a jej właściwy etap startuje w połowie bieżącego tygodnia. Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

 

Autor:tw

Więcej informacji:Totalizator Sportowy, Lotto

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas