Reklama2015-03-17
20

Fantazja z puszczonymi wodzami reklamuje Mini Ratkę w PKO BP (wideo)

Pod hasłem „Puść wodze fantazji z Mini Ratką” ruszyła kolejna kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez PKO Bank Polski. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB & Tribal, OS3, Universal McCann i Value Media.

Bohaterką nowych reklam Mini Ratki jest fantazja, której organizm puścił wodze, więc dzięki promowanej pożyczce gotówkowej remontuje łazienkę. Kampania podkreśla, że oprocentowanie Mini Ratki wynosi obecnie 7,77 proc. (przy wykupywaniu ubezpieczenia i dla osób niemających innych pożyczek lub kredytów gotówkowych w PKO BP).

Jest to kolejna kampania banku pokazująca różne reakcje organizmów klientów na jego usługi. Poprzednie reklamy promowały aplikację mobilną „w jednym palcu” i kredyt hipoteczny „z otwartymi ramionami” (zobacz szczegóły).

Obecna akcja reklamowa jest prowadzona od 16 marca w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (reklamy w sieciach afiliacyjnych, porównywarkach finansowych, serwisach z sieci Google Network Display, wyszukiwarce Google i mailingach), na outdoorze (siatki wielkoformatowe) oraz w punktach sprzedaży (plakaty, ulotki, witryny, maski bankomatowe i oczekiwacze w placówkach). W telewizji i internecie potrwa do 24 kwietnia, a w pozostałych kanałach komunikacji - do końca kwietnia.

Kreację kampanii przygotowała agencja DDB & Tribal, a reklamy internetowe - agencja OS3. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Value Media (internet) oraz Universal McCann (pozostałe kanały komunikacji).

Autor:tw

Więcej informacji:PKO BP, Mini Ratka

KOMENTARZE(20)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas