Reklama2016-05-07
0

Fashion House Outlet Centre Piaseczno z reklamami i identyfikacją od Valkea Media

Valkea Media przygotuje wizerunkową kampanię reklamową i identyfikację wizualną marek premium dostępnych w Fashion House Outlet Centre Piaseczno. Współpraca obejmie całoroczne działania promocyjne oraz organizację eventów.

Do zadań grupy mediowej Valkea Media należy przygotowanie identyfikacji wizualnej marek premium, w tym wdrożenie nowej struktury marek premium oraz opracowanie jej logotypu. Działania w ramach całorocznej kampanii wizerunkowej będą prowadzone na outdoorze, w internecie (m.in. w social media) oraz punktach sprzedaży. Valkea będzie także odpowiedzialna za organizację eventów towarzyszących i akcji specjalnych.

- Fashion House jako outlet, oferuje kolekcje mody „po sezonie”. Ten aspekt wpływa na wybór sposobu komunikacji z klientem. Zależy nam na zaangażowaniu poprzez zaproszenie na zakupy „za kulisami pokazów mody”, gdzie można kupić produkty wybranych marek premium z poprzednich kolekcji, w osiągalnych na każdą kieszeń cenach. Pokazujemy klientom ekskluzywność wielkiego świata fashion jako dostępną poprzez wejście za „kulisy mody” wraz z Fashion House w Piasecznie - opisuje Jerzy Kamecki, new business manager w Valkea Media.

Valkea Media została wybrana do tego zlecenia w przetargu. Jego szczegółów nie podano.

Fashion House już prowadzi pierwszą w sezonową kampanię wizerunkową zatytułowaną „Kulisy Mody”. Reklamy pokazują modę, która jest atrakcyjna wizerunkowo i cenowo, ale nie jest już obecna „na wybiegu”.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas