Reklama2018-05-02
1

Piłkarze FC Barcelony w kampanii Beko walczą z otyłością dzieci

W niedziele, 6 maja podczas meczu z Realem Madryt piłkarze FC Barcelony na rękawach zamiast logotypu Beko będą mieli hasło #EatLikeAPro (#jedzjakmistrz). To element kampanii marki promującej zdrowe odżywanie wśród najmłodszych.

Beko nawiązało współpracę z organizacją UNICEF i swoim obecnym partnerem sponsoringowym – klubem piłkarskim FC Barcelona i jego Fundacją Barça. Marka chce zebrać milion euro na rzecz walki z otyłością wśród najmłodszych oraz drugi milion dla samego UNICEF-u.

Za każdy wpis, oznaczony hasztagiem #EatLikeAPro, który pojawi się na Instagramie lub Twitterze, Beko przekaże UNICEF-owi 1 euro. Zebrana kwota zostanie przeznaczona na prowadzone przez organizację programy, mające na celu zapobieganie nadwadze i otyłości wśród dzieci. Wśród uczestników akcji zostaną wylosowane podpisane koszulki FC Barcelony z logotypem #EatLikeAPro z limitowanej edycji. Fundacja Barça będzie wspierać kampanię w mediach, promując udział w niej wśród ponad pięciu milionów swoich fanów.

W celu dodatkowej promocji akcji, w czasie meczu El Clásico, 6 maja, zamiast logotypu Beko na rękawach zawodników FC Barcelony pojawi się hasło kampanii - Eat Like A Pro (Jedz jak Mistrz). Slogan ma przekonać najmłodszych do zdrowego jedzenia, a dorosłym zwrócić uwagę na rosnący światowy problem.

- We wszystkich naszych programach wykorzystujących metodologię FutbolNet, które docierają do 120 tysięcy dzieci i młodzieży na całym świecie, promujemy aktywność fizyczną i szacunek. W tym przypadku chodzi o szacunek do samego siebie, a dokładniej o poprawienie własnych nawyków żywieniowych – twierdzi Jodi Cordoner, wiceprezydent FC Barcelony i Fundacji Barça.

Piłkarze FC Barcelony wspierają kampanię #jedzjakmistrz od początku kwietnia tego roku.

Autor:jd

Więcej informacji:UNICEF, EatLikeAPro, FC Barcelona, Beko

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas