Reklama2014-01-31
3

Fiat i Chrysler ze wspólnym logo

Fiat i Chrysler wprowadzają wspólne logo. Twórcą nowej identyfikacji wizualnej obu firm jest studio projektowe RobilantAssociati.

Wprowadzenie nowego logotypu ma związek z ostatecznym przejęciem przez Grupę Fiat pozostałych udziałów Chryslera (pisaliśmy o tym tu).

Jak można przeczytać w oficjalnym komunikacie Fiata, nowe logo odzwierciedla cechy, z którymi firma chce być kojarzona. - Trzy litery z logo marki ułożone są w geometryczną formę inspirowaną najważniejszymi kształtami wykorzystywanymi przy projektowaniu samochodów: litera F, utworzona z kwadratu, symbolizuje konkretność i solidność; C, które stworzone zostało z okręgu, reprezentuje koło i ruch, symbolizując harmonię i ciągłość; wreszcie A, pochodzące od trójkąta, znamionuje energię i ciągły stan rozwoju - opisuje koncern.

Nowe logo zacznie być używane jeszcze przed ostateczną reorganizacją firmy. Nie podano jednak, kiedy konkretnie to nastąpi.

Twórcą nowego logotypu jest studio projektowe RobilantAssociati.

Autor:jj

Więcej informacji:Fiat, Chrysler, logotyp, RobilantAssociati,

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas