Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Fiat i Chrysler ze wspólnym logo
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
logo jest kiepskie,nijakie, banalne, a z firmami reklamowymi czy studiami
projektowymi to jest jak z erotomamem gawedziarzem, duzo gada slangiem
najczesciej a nic nie umie zrobic. I tak mamy przewaznie popis erudycji
i literatury branzowej i brak wzwodu. Bo mnie sie to z niczym nie kojarzy,
co najwyzej z pustka i brakiem czegos, ot 3 litery,
i wlasciwie to szkoda a nawet żal poprzednich logo, dla tego pustego
F jak klucz francuski, C jak podkladka sprezynujaca i A jak cyrkiel
albo kątomierz.
to bedzie na scianie budynku firmy czyli biurowcu czy na autku ?