Reklama2011-02-22
0

Fidbek.pl promowany przez Streetcom

Agencja Streetcom prowadzi kampanię serwisu Fidbek.pl. W akcji biorą udział internautki w wieku 18-38 lat.

W ramach kampanii Fidbek.pl, należącego do firmy Diverger Polska serwisu pozwalającego zapytać znajomych o ocenę swoich kompetencji społecznych, internautki w wieku 18-38 lat, mieszkające w największych miastach o zainteresowane samorozwijem, otrzymały zaproszenie do przetestowania tej strony. Na wykonanie testów uczestniczki otrzymały pakiet darmowych kodów dla siebie i swoich znajomych. Dodatkowo użytkowniczki zostały zaproszone na Facebookowy fanpage tej witryny, gdzie mogą wziąć udział w dyskusjach i programach angażujących.


Kampania ma na celu rozpowszechnienie Fidbek.pl wśród grupy docelowej oraz edukację w kwestii własnych kompetencji społecznych.

Autor:tw

Więcej informacji:Fidbek.pl, Streetcom

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas