Agencja Leo Burnett Warszawa przygotowała zintegrowaną kampanię digitalową, prowadzoną pod hasłem „Znajdziesz swoją parę”. Jej celem jest relaunch marki Fielmann, która chce być postrzegana jako synonim modnych okularów dla osób z własnym stylem.
Prowadzone działania skupiają się nie tylko na budowaniu świadomości, lecz także na towarzyszeniu konsumentom na kolejnych etapach ścieżki zakupowej. Głównym obszarem zintegrowanej kampanii jest digital, działania prowadzone są w serwisach internetowych, ale też w social mediach, między innymi na Instagramie. Kreacje w postaci krótkich video emitowane są na nośnikach reklamy zewnętrznej, w miejscach sprzedaży i kinie.
W ramach opracowanego formatu kreatywnego agencja Leo Burnett przeprowadziła sesję zdjęciową z pięcioma modelami. Jej efektem jest 10 różnych visuali, które zobaczymy w katalogu marki, na nośnikach OOH, w butikach Fielmann oraz w formie bannerów w serwisach internetowych. W przypadku kampanii digitalowej wykorzystane będą cztery formy video o długościach 30, 20, 10 i 6 sekund. Kampanii towarzyszy hasło „Butik optyczny Fielmann. Znajdziesz swoją parę.”
Marka Fielmann powstała w 1972 roku w Niemczech, w Polsce ma obecnie 20 salonów.
Fielmann wybrał agencję Leo Burnett w wyniku przetargu. Jego szczegółów firma jednak nie ujawnia.