W listopadzie br. niezmiennie najpopularniejszym kanałem filmowym był AXN przed Comedy Central. Na czwarte miejsce wskoczyła stacja TVP Seriale. Największy wzrost zanotował ponownie Filmbox, a spadek - Movies 24.
Udział lidera, czyli stacji AXN w grupie 4+ wyniósł w listopadzie br. 0,65 proc. i był o 9,5 proc. wyższy niż rok wcześniej. Na drugim miejscu, mimo spadku o 11,3 proc., znalazł się kanał Comedy Central z wynikiem 0,38 proc. Trzecia była stacja Kino Polska, któreh wynik zmalał o 3,7 proc. do 0,37 proc. Na czwarte miejsce wskoczył nadający od grudnia ub.r. kanał TVP Seriale (0,36 proc.).
>>> TVP Seriale po roku: 28 mln zł z reklam, hitem “Ranczo”
Liderem wzrostu w zeszłym miesiącu był Filmbox, którego udział wzrósł o 90,8 proc. do 0,17 proc. Największą, 42,3-proc. stratę zanotował natomiast Movies 24, którego udział skurczył się do 0,05 proc. Stacja ta z końcem br. znika z Polski.
W grupie wiekowej 16-49 liderem także był AXN (0,89 proc. udziału, spadek o 4,6 proc.), drugi był Comedy Central (0,68 proc., spadek o 4,1 proc.), natomiast na miejscu trzecim znalazł się kanał TVP Seriale (0,48 proc.). Liderem wzrostu także był Filmbox, a największą stratę zanotował Movies 24.
Wśród najchętniej oglądanych audycji w pierwszej dziesiątce najwięcej pozycji (siedem) ma AXN, najchętniej oglądany był serial “CSI: Kryminalne Zagadki Nowego Jorku” (371 tys. widzów). Dwie pozycje w zestawieniu umieściło Kino Polska, jedną - TVP Seriale.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measuremnt dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.