Prasa 2009-04-17
0

'Focus' w odświeżonej szacie graficznej i z nowymi działami

Majowy numer miesięcznika "Focus" (G+J Polska), który dziś ukazał się na rynku, ma odświeżoną szatę graficzną i zmienioną zawartość. Sprzedaż wydania wspiera kampania reklamowa.

Zmiany w szacie graficznej w największym stopniu objęły okładkę magazynu. Powiększone zostało logo, nad którym umieszczono pasek prezentujący najciekawsze materiały danego wydania. Stałym nowym elementem okładki jest też informacja o publikacji z tygodnika "New Scientist". W środku pisma zmieniła się natomiast nawigacja.

W "Focusie" pojawiły się nowe działy. Pierwszy z nich to "Psychologia", w którym znaleźć można teksty napisane przez naukowców i dziennikarzy naukowych, a także publikacje z tygodnika "New Scientist", z którym miesięcznik współpracuje od sierpnia 2008 roku. Drugi nowy dział to "Architektura" prezentujący informacje o projektach i prototypach budynków przyszłości. Nowością w magazynie jest też rubryka "Zdjęcie miesiąca". Z pisma zniknęły natomiast materiały historyczne, które są publikowane teraz wyłącznie w miesięczniku "Focus Historia".

focus

Bez zmian pozostaje objętość tytułu (108 stron) i jego cena (6,99 zł). Wydawca nie ujawnia nakładu, w którym został wydrukowany majowy numer magazynu.

Odświeżone wydanie "Focusa" wspiera kampania reklamowa w prasie ("Wprost", "Przekrój" i tytuły G+J Polska) oraz w internecie (Wp.pl, Gazeta.pl, Focus.pl). Za kreację i zaplanowanie mediów odpowiadał dział marketingu G+J Polska.

Autor: pp

Więcej informacji: Focus

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas