Reklama2023-12-09
0

Focus Nation dla kolejną realizacją dla TFI PZU

Wystartowała kampania TFI PZU o oszczędzaniu na emeryturę na platformie inPZU. Za przygotowanie strategii komunikacji i realizację odpowiada agencja Focus Nation z Grupy IF Nation.

Zadaniem agencji było stworzenie wyróżniającej się, ale jednocześnie spójnej komunikacji z poprzednio emitowaną kampanią platformy inwestycyjnej in.PZU.pl. Te dwie emitowane po sobie kampanie mają stworzyć efekt synergii i wspomóc wypromowanie platformy inPZU wśród klientów indywidualnych zainteresowanych budowaniem i inwestowaniem kapitału na przyszłość.

Kampanię wspiera wizerunkowo Tomek Jaroszek, ekspert finansowy i bloger z kanału Doradca.tv.

 

Na potrzeby kampanii powstała specjalna strona internetowa. Do strony kieruje komunikacja w kanałach social media (FB, Instagram), mailingi oraz 30-sekundowy film i 6-sekundowy bumper emitowany na YouTube.

W kampanii wykorzystano content edukacyjny przygotowany przez Tomka Jaroszka - Na stronie www oraz na kanale YT eksperta można było obejrzeć webinar wyjaśniający czym są konta IKE i IKZE i jak efektywnie z nich korzystać.

Elementem kampanii jest loteria, w której można wygrać 20 000 zł na wymarzone wakacje oraz dwadzieścia voucherów o wartości 1000 zł. 
Kampania potrwa do końca bieżącego roku. Focus Nation z Grupy IF Nation.

Autor:jd

Więcej informacji:TFI PZU, Focus Nation, inPZU

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas