Do agencji marketingu zintegrowanego Focus Nation dołącza Artur Roguski na stanowisko senior social media manager.
Roguski będzie odpowiadał za rozwój obszaru mediów społecznościowych i influence marketingu w Focus Nation oraz budowanie pozytywnych relacji z obecnymi, jak również nowymi klientami agencji.
Od marca ubiegłego roku kierował działem social media agencji Valkea.Wcześniej kierował działem social mediów i PR w agencji reklamowej Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Wcześniej był social media managerem w agencji d*fusion communication. Przez 5 lat pracował w mediach (magazyn "Brief", Grupa Onet-RAS oraz Edipresse Polska). Karierę zawodową zaczynał w Ogilvy Interactive.
Współpracował z takimi markami jak Żubr, Cisco, Whirlpool, IBM, Cropp. Prowadził zajęcia z zakresu komunikacji oraz strategii digitalowej i content marketingu na Uniwersytecie Warszawskim, Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania, SGH czy Politechnice Białostockiej.