Prasa2019-06-24
1

"Wiedza" nowym tytułem w portfolio Focusa

W sprzedaży pojawił się premierowy numer pisma "Wiedza" z portfolio Focusa (Burda Media Polska). Tytuł skupia się na jednym, głównym temacie, który ma ułatwić podejmowanie racjonalnych decyzji i uporządkowanie wiedzy. Pierwsze wydanie poświęcone jest odżywaniu.

Magazyn ma stanowić kompendium wiedzy na dany temat, ułatwić poruszanie się we współczesnym świecie oraz podejmowanie racjonalnych decyzji. Artykuły opierają się na odkryciach naukowych.

- "Wiedza" pozwala nawigować między rafami pseudonauki i fake newsów - komentuje Piotr Kościelniak, redaktor naczelny grupy "Focus". - Chcemy, by dawała czytelnikom solidną dawkę rzetelnej informacji ze sprawdzonych i zweryfikowanych źródeł - bez taniej sensacji czy krzykliwych nagłówków.

Pierwszy numer poświęcony jest zdrowemu odżywianiu. Redakcja próbuje odpowiedzieć na pytania takie jak: Które produkty spożywcze są dla nas wartościowe? Co należy wyeliminować z diety, a co do niej włączyć, by jak najdłużej cieszyć się dobrym zdrowiem? Dziennikarze naukowi i dietetycy dzielą się wskazówkami, które bazują na odkryciach naukowych i praktycznej wiedzy, dotyczących zdrowych nawyków i wysiłku fizycznego.

Pismo "Wiedza" liczy 132 strony, będzie ukazywać się jako kwartalnik, który w sprzedaży dostępny jest od 18 czerwca br.

Kosztuje 11,99 zł, jego pojawienie się na rynku zostało wsparte kampanią promocyjną w punktach sprzedaży prasy w całej Polsce oraz w tytułach prasowych (tytuły własne Burdy), serwisach internetowych Burdy i social mediach wydawnictwa.

Autor:NB

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas