Prasa2011-03-23
1

„Focus” z artykułami z „New Scientist”

Kwietniowe wydanie miesięcznika „Focus” (G+J Polska) ukazało się 22 marca br. wraz z 36-stronicowym dodatkiem specjalnym pt. „Pytania i wyzwania”. Zawartość dodatku stanowią artykuły pochodzące z brytyjskiego tygodnika „New Scientist”.

„Focus” rozpoczął współpracę z „New Scientist” we wrześniu 2008 r. Co miesiąc czytelnicy polskiego magazynu znajdują na jego łamach wybrane przekrojowe tematy pochodzące z brytyjskiego tygodnika.

Kwietniowy numer „Focusa” ukazał się w normalnej cenie 7,99 zł. Towarzyszy mu wsparcie promocyjne, które obejmuje prasę („Newsweek”, „Logo”, „TopGear”, „National Geographic Traveler”, „Focus Historia”, „Auto Świat”), internet (wp.pl, focus.pl), radio (Radio ZET), punkty sprzedaży Inmedio/Relay oraz cityinfoTV w warszawskim metrze.

Za kreację oraz planowanie mediów odpowiadał dział marketingu „Focusa”.

Autor:pp

Więcej informacji:Focus, New Scientist

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas