Do czerwcowego wydania miesięcznika “Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), który ukazał się 29 maja br., dołączono po raz pierwszy nowy dodatek “Forbes Life”.
“Forbes Life” to liczący 72 strony lifestylowy magazyn o ludziach sukcesu, stylu w biznesie, trendach kulinarnych i miejscach, które - zdaniem redakcji - warto odwiedzić. Na okładce pierwszego wydania dodatku znalazła się Dorota Soszyńska, współwłaścicielka kosmetycznej firmy Oceanic. Drugim bohaterem numeru jest Jerzy Mazgaj.
W dodatku wykorzystywana jest technologia rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality). Po pobraniu na smartfon aplikacji „Forbes +” wybrane artykuły i treści reklamowe z magazynu dostępne są w wersji audio lub uzupełnione o dodatkowe galerie. Aplikację pobrać można z AppStore i Google Play.
Wydawca planuje, że “Forbes Life” dołączany będzie do miesięcznika “Forbes” co kwartał. Redaktor prowadzącą wkładki jest Karolina Burda, a szatę graficzną przygotowała Agata Leman.
Najnowsze wydanie “Forbesa” z dodatkiem “Forbes Life” ukazało się w cenie 14,90 zł. Numer jest wsparty kampanią mediach Ringier Axel Springer Polska, przygotowaną przez zespół marketingu wydawcy.
Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem “Forbesa” w lutym br. wyniosła 29 417 egz. (więcej na ten temat).