Dom mediowy Starcom stracił budżet marketingowy marki Foxy (Grupa ICT Poland), który przejęło Value Media (Group One). Decyzją klienta nowa agencja mediowa zajmie się budowaniem marki Foxy w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów 360.
Value Media będzie pracować w modelu house of communication z dwoma innymi spółkami Group One. Wsparcie w zakresie paid social oraz RTB zapewni agencja MarTech & e-commerce connected SalesTube, a agencja kreatywna Labcon będzie odpowiadać za działania PR’owe oraz tworzenie contentu na platformy Facebook i TikTok.
- Priorytetem przy wyborze partnera biznesowego były silne kompetencje strategiczne oraz mediowe online i offline Value Media, które w rekomendacjach pokazało, że rozumie potrzeby naszego biznesu i wykorzystało synergię kanałów do jego dalszego budowania. Value Media ma silne digitalowe DNA, a to kluczowe dla naszych potrzeb i planów rozwoju związanych z cyfryzacją komunikacji przy jednoczesnym zachowaniu telewizji jako najbardziej istotnego kanału umożliwiającego nam dotarcie do określonej grupy docelowej — komentuje Tomasz Walicki, marketing manager ICT Poland.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W planach dalszego budowania marki Foxy jest ewolucja działań digitalowych, za które wraz z mediami offline od maja odpowiada Value Media.
W ofercie marki Foxy znajdują się m.in. papier toaletowy, ręczniki kuchenne oraz chusteczki higieniczne i kosmetyczne.
Dotychczas za obsługę mediową Foxy odpowiadała agencja mediowa Starcom (Publicis Media). Kilka lat temu markę tę w reklamach tv promowała Małgorzata Rozenek-Majdan.